דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שחשוב לדעת על שטיחי טלאים! 

מאת    [ 02/01/2013 ]

מילים במאמר: 521   [ נצפה 3005 פעמים ]

עולם השטיחים מציע לנו כיום שפע של שטיחים מסוגים שונים. החורף זהו זמן מצוין להתהדר בשטיחים חדשים ומרהיבים לבית, ולהפוך אותו למפנק, חורפי ובעיקר- ססגוני ויפהפה. ישנם שטיחים העשויים מעבודת יד, ישנם שטיחים מחומרים טבעיים וישנם שטיחים סינטטיים. אחד מסגנונות השטיחים, שנדמה שהופך פופולארי מאד לאחרונה, הם שטיחים העשויים מטלאים. שטיחי טלאים מוצעים בחנויות השונות ומאפשרים ליהנות מאיכויות שונות ומעיצובים שונים. היפה והמיוחד בסוג השטיחים הזה, טמון בעובדה כי הם מציגים שילוב מרהיב ומדויק בין אתניות ומודרניות וחדשנות. אם אתם מעוניינים לשלב שטיחים מטלאים, כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא: מה מאפיין שטיחים אלה וכיצד משלבים אותם נכון במרחב? הנה, התשובה.

מה מאפיין שטיחי טלאים?

שטיחי טלאים, המוצעים בחנויות השונות, הם שטיחים העשויות מטלאים שונים, כמעין ריבועים, המחוברים זה לזה ומשתלבים באופן מושלם ליצירת מראה בלתי רגיל. שטיחים אלה כוללים דוגמאות שונות. שטיחי טלאים יכולים להיות צבעוניים מאד ולשלב אלמנטים מסורתיים וגם יכולים להיות שטיחים בכמה גוונים של אותו הצבע ובמראה נקי ורך יותר. שטיחים אלה יכולים, פעמים רבות, לשלב במסגרתם טלאים של שטיחים עתיקים במיוחד, המחוברים זה לזה בעבודת יד ובאמצעות חיתוך ותפירה מיוחדת. טרנד שטיחי הטלאים חזר ובגדול ורבים בוחרים לשלב שטיחים מסוג זה בבית. העובדה שניתן למצוא אותם בסגנונות שונים כשכל סגנון יוצר מראה מסוג אחר הופכת אותם לפופולאריים במיוחד. גם העובדה שאלה הם שטיחים איכותיים מאד ובעלי מראה שאין שני לו, מאפשרת לשלב אותם בכל מקום וליצור את הסגנון המתאים.

כיצד מתחזקים שטיחים אלה?

תחזוקתם של שטיחי טלאים דומה לזו של שטיחים העשויים מעבודות יד. אם יש לכם שטיחים מסוג זה ואם אתם מעוניינים לשמור עליהם לאורך זמן, חשוב שתתחזקו אותם נכון ותשמרו עליהם היטב. במידה ומתגלה כתם נוזלי על שטיחים אלה, מומלץ לספוג אותו בעזרת נייר סופג או מטלית יבשה. חשוב לבצע זאת בהקדם האפשרי כדי למנוע את ספיגתו של הכתם. שטיחי טלאים הינם שטיחים עם שערות קצרות ולכן ניתן להשתמש בשואב אבק (אחת לשלושה שבועות ולא יותר) כדי לשאוב את האבק מהם, אחת למספר חודשים. רצוי לא להשתמש במחבט לצורך הסרת לכלוך או אבק, על מנת למנוע אפשרות להיווצרות קרחות ולתלישת סיבים בטווח הארוך. מנגד, בשטיחים מן הסוג הזה, מומלץ להשתמש במטאטא על מנת להסיר מהם אבק ולכלוך.

כיצד משלבים אותם נכון במרחב?

אם רוצים לשלב שטיחים העשויים מטלאים בחדרי הבית השונים, הנה כמה נקודות שכדאי להתייחס אליהן:


    • במידה ומדובר בחדר קטן מאד, כדאי לבחור שטיחים על טלאים בגוונים בהירים וללא דוגמאות רבות. לעומת זאת, במידה ומדובר בחדר מרווח וגדול, אפשר לבחור שטיחי טלאים בגוונים כהים ועם שלל של דוגמאות. זאת, מכיוון ששטיחים בגוון בהירים יוצרים אשליה של מרחב ומגדילים את החלל.
    • חשוב להתייחס לאופן עיצובו של השטיח. שטיחי טלאים בסגנון מודרני יתאימו לחלל עם אופי עיצובי חדשני ואופנתי, בעוד שטיחי טלאים עם נופך מסורתי יותר, יתאימו לבית נוסטלגי, המשלב במסגרתו ניחוחות אתניים וקלאסיים יותר.
    • במסגרת החיפוש אחר שטיחים עם טלאים, מומלץ לבצע סקר שוק ולבחון דוגמאות שונות. שטיחי טלאים מציעים שלל של אפשרויות, סגנונות ועיצובים. אם אתם מתלבטים באיזו אפשרות לבחור או לא יודעים אם או עד כמה היא תתאים לכם, כדאי לכם להשוות בין הסגנונות השונים. בדרך זו תחשפו אל שטיחים בעיצובים שונים ותוכלו לבחון אותם. ניתן גם להיעזר בניסיונם של המוכרים בחנות כדי לבצע את הבחירה הנכונה, שתשלב נכון בחדר. 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב